Thursday 19 May 2011

...pembantu2 ku yang setia...

     Hari ini seorang pembantu saya cuti sakit..nasib baiklah
ada seorang bekas pembantu lama saya sedia mengambil alih
tugas yang ditinggalkan...
    Hari ini juga saya ada membuat tempahan Mee Kari untuk
100 orang..ditempah oleh Cikgu Ramli kerana malam ini rumahnya
ada membuat majlis yassin & doa selamat untuk menyambut
hari penikahan anaknya hari minggu ini..pada malam berinai
pula saya menerima tempahan nasi putih [berlauk] untuk 100
orang juga...
    Biasanya saya hanya menerima tempahan untuk lingkungan
100..ke 200 orang saja...untuk majlis2 kenduri kecil...
bukan ape ...malas nak buat besar2...haahhaa[penat]

                                           ..dapor kantin Simpac...


   Dah la menguruskan 3 buah kantin,,nak buat tempahan
besar tak larat la..masa yang ada digunakan untuk berehat aja..
Ada kawan2 datang minta buatkan...tapi saya tolak..jawapan rengkas
"tak pandai".....
   
   Tenaga kerja yang sentiasa membantu perniagaan saya selama ini
..saya paparkan gambar2 mereka...[punyalah suka dia orng...]

                                     ..pembantu kantin Simpac...Sulastri & Yossi..


                                                          ...Yossi.....Sulastri  &  Noraini...


                                                          ....pembantu kantin Selaco ..... Aini


                                                            ....mak pree [Tini] & Aini...


                                                           .....pembantu kantin Jebat....Asria...


                                                            .....pembantu suka rela....





   Terima kasih diucapkan kepada pembantu saya yang amat setia menghulurkan
sebarang bantuan apabila diperlukan..dan saling bantu membantu diantara satu
sama lain...tenaga dan hidmat anda amat saya sanjung tinggi........

1 comment:

  1. .....ko x minat pembantu cowok yea....
    sume assistant ko cewek belaka...uuuurrrmmm.....

    ReplyDelete