Monday 25 April 2011

Perjumpaan Anggota Polis Sri Alam dan KRT Taman Mawar

.....Sedang saya dan isteri saya [cek sal ] menjamu selera di Medan Selera...
saya terbuka sms dari hp ....alamak!!!!ada perjumpaan dari
anggota polis Sri Alam....diadakan di Balai Serbaguna
..pada pukul 8 malam.....bila dilihat jam sudah pukul 9.30 malam.
kelangkabutlah saya menghabiskan makanan dan balik untuk bersama2 kawan2..

..Sesampai je kat Balai, punyalah ramai angota polis..lebih kurang 20 orang
semuanya berpangkat pegawai [Tuan]..
saya pun tak tahulah apa taklimat yg telah disampaikan..
 .lebih kurang ada dalam 50 orang AP dan AKRT..
     kumpulan tadi telah dibahagi2kan kepada beberapa kumpulan dan meronda
disemua lorong Taman,sambil memberi sedikit taklimat dan risalah dari Polis S Alam..
  tujuannya hanyalah untuk mendekatkan perhubungan angota Polis dan masyarakat..
adoiii..penat jugak tu...berjalan satu taman

    Seperti biasa selepas menjalankan tanggong jawab..berebut2lah semua..
apalagi...Sesi bergambarlah...
  ok lah dah mengatok..jam pun dah menujukkan pukul 12 malam..apalagi
nak tido laa

                                      Bergambar bersama-sama sebahagian angota polis...



No comments:

Post a Comment