Friday 29 April 2011

Kereta Lagi..

...Hari ni, kereta lagi..petang tadi dlm kol 2pm dan kawasan2 yg sewaktu dengannya..
saya suruh Sal gantikan tempat saya..jaga kantin
saya kata nak balik hantar keta buat elaiment dan nak tukar minyak hitam..
keta dah lama tak service...ok lah saya pong balik lah...tapi bukan gi service keta,
 tapi buka intenet kat umah sampai kol 6pm..hehe..
[buka youtube je..lain2 tak de..]

Sal talipon ,'..bang, dah service kete ke lom..'
kelangkabot lah gi kedai kete...sampai kedai kete...
.kedai lebai kat ujung deretan kedai tu..
tungu punya tunggu..bila sampai giliran saya..dia minta kunci kereta dan
 dia bawa sendiri..macam mana dia bawa pun saya tak tahu laa..
masa dia nak naik kedai dia..dia tekan minyak ....bederaplah depan tu kena lantai kedai..pecah lah skirt depan nya
kedai dia lebih tinggi dari permukaan jalan...
saya marah2 lah kat dia..dia kata dia tak tahu keta saya rendah..selalu kereta orang tak ade apa2..
.[senang je dia jawab..dah la tu tenggok pun x de ] Malas nak layan..nanti jadi gaduh ^^DAH TUA EK^^
mintak kunci terus balik umah..x jadi la sevice....

baran punya pasal...semua keje tak jadi hari ni......sabo je lah..
balik umah Sal dah siapkan mee tiaw goreng ngan air cendol [hari ni ari Jumaat..apa lagi mee Pasar Malam la tu]   Sejok balik hati..............


Gambar hiasan je..Tak ada kene mengena dengan saye..heheee

2 comments:

  1. ...hahhhaa..
    tulah..lain kali jangan buat kerja last minute....
    kata nak buat A tapi gi buat B..kan dah.....

    ReplyDelete
  2. peragai dari dulu dah cam tu...
    susah tol nak ubah..
    nak ubah pun dah terlambat kan kan..
    ****tapi den masih mudo lagiii****

    ReplyDelete